Η εταιρεία με τους τέσσερις κύκλους έχει βάλει το μάτι και το βασίλειο των hypercars και το αυτοκίνητο που θα την εκπροσωπήσει σ’ αυτή την κατηγορία, θα ονομάζεται R10. Θα είναι ξεκάθαρα η ναυαρχίδα της εταιρείας, υβριδικό και –ασφαλώς- τετρακίνητο. Είναι επίσης σαφέστατο ότι θα έχει ισχυρούς δεσμούς με το R18, δηλαδή το αγωνιστικό που κέρδισε το περσινό 24ωρο αγώνα του Le Mans.
Το R10 θα είναι με λίγα λόγια ο σύνδεσμος μεταξύ της αγωνιστικής δράσης και τεχνολογίας της Audi με το «πολιτικό» της πρόσωπο. Τα τεχνικά στοιχεία είναι φυσικά επτασφράγιστο μυστικό, μπορούμε όμως να αποκαλύψουμε με ασφάλεια ότι το πλαίσιο θα είναι ένα νέο ανθρακονημάτινο μονοκόκ και ότι το σύστημα κίνησης θα αποτελείται από έναν πετρελαιοκινητήρα και ένα ζεύγος ηλεκτρομοτέρ.
Ο πρώτος θα είναι ο 3λιτρος V6 τουρμποντίζελ της Audi, με σημαντικές όμως βελτιώσεις για την αύξηση της απόδοσής του και τη μείωση του βάρους του. Οι δε δύο ηλεκτροκινητήρες θα αναλαμβάνουν την κίνηση των εμπρός τροχών. Ο συνδυασμός των κινητήρων αναμένεται να αποδίδει πάνω από 600 ίππους και 75 kgm ροπής. Κι εάν το σύστημα αυτό σας θυμίζει εκείνο της Porsche 918 Spyder, ο λόγος είναι πολύ απλός: Επικεφαλής του τμήματος R&D της Audi είναι ο Wolfgang Durheimer, που προηγουμένως κατείχε την αντίστοιχη θέση στην Porsche.
Ο Κος Durheimer μας είπε στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης ότι ακόμα ερευνάται το εάν είναι ορθή ή όχι η έγκριση της παραγωγής του, όμως τα σημάδια είναι θετικά. Μέχρι τον προσεχή Σεπτέμβριο και το σαλόνι της Φρανκφούρτης, είναι πολύ πιθανό να έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για την έκβαση αυτού του πρότζεκτ, ίσως και ένα πρωτότυπο.
Ο ίδιος επίσης μας είπε ότι αυτή η μορφή του R10 δεν είναι η μόνη που μπορεί να ανοίξει στην Audi την πόρτα της ελίτ της αυτοκίνησης. Υπάρχουν ακόμα τέσσερις προτάσεις, όμως η συγκεκριμένη είναι σαφώς η «αγαπημένη» του.