Πάνε ακριβώς δέκα χρόνια από την τελευταία φορά που μας επέτρεψε να την ποθήσουμε. Μια χαρά 'επέτειος' για να την εντάξουμε στο Hall of Femme.
Εννοείται ότι, όπως συμβαίνει συνήθως σε αυτή την ζωή, η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Και όταν η αρχή θυσιάζεται στον βωμό της θεαματικότητας, είναι δίκαιο να συμβαίνει ακριβώς το ίδιο και με το τέλος, με τον Ανδρέα Μικρούτσικο να βγαίνει στα κανάλια και να εξηγεί τους λόγους του χωρισμού τους.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς -και πάνω από όλα η ίδια- που να διαφωνεί ότι θα μπορούσε να είχε χειριστεί καλύτερα τα πράγματα στην συγκεκριμένη σχέση.
Επίσης η Γεωργαντά απέδειξε ότι διαθέτει μυαλό και αίσθηση σωστού timing.
Ήταν 29 Δεκεμβρίου του 1995 όταν την είδαμε να παντρεύεται στον αέρα. Και, λίγα χρόνια αργότερα, να χωρίζει με εξίσου δημόσιο τρόπο. Είμαι σίγουρος ότι αυτή είναι μια περίοδος που δεν θέλει να θυμάται. Κάτι, δυστυχώς, ανέφικτο όταν υπάρχουν τόσο 'χειροπιαστά' αποδεικτικά στοιχεία.
Την ήθελες για μόνιμο δεσμό ή γάμο. Να ξυπνάς δίπλα της κάθε πρωί. Να την βλέπεις να σου φτιάχνει πρωινό. Να σου χαμογελά. Και ενίοτε να σου φωνάζει.
'Το 1993 ήμουν σ' ένα μεγάλο γυμναστήριο και ήθελαν στο πρωινό του Mega μια γυμνάστρια εμφανίσιμη. Tους άρεσα και με επέλεξαν. Στην αρχή την φοβόμουν την τηλεόραση, γιατί είναι ένα δύσκολο και αδηφάγο μέσο'
Γιατί παρόλο που η Φωτεινή έκανε και εκείνη τις πρωινές διατάσεις της, με την ευλαβική νωχελικότητα Περσικής γάτας που διέκρινε όλες τις τηλε-γυμνάστριες των 90s, πάντοτε σου έβγαζε ένα 'κορίτσι για σπίτι' μουντ.
Σε εμένα, σε εσένα και κυρίως στον Ανδρέα Μικρούτσικο που είδε την απόφοιτο του ΤΕΦΑΑ Αθηνών στο πλατό του «Χαμογελάτε, είναι μεταδοτικό» και την καπάρωσε για Ι.Χ. χρήση.
Όσο Ι.Χ. μπορεί να είναι ένας γάμος που βλέπεις live στον αέρα και του οποίου η γαμήλια δεξίωση λαμβάνει χώρα στο τηλεοπτικό πλατό.
Η γυμνόστηθη φωτογράφηση που έκανε μαζί με τον Ανδρέα Μικρούτσικο στο Max παραμένει η πιο προκλητική που έχει κάνει ποτέ ζευγάρι στην Ελλάδα. Επίσης, η πιο ακατανόητη.
Εννοείται ότι, όπως συμβαίνει συνήθως σε αυτή την ζωή, η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Και όταν η αρχή θυσιάζεται στον βωμό της θεαματικότητας, είναι δίκαιο να συμβαίνει ακριβώς το ίδιο και με το τέλος, με τον Ανδρέα Μικρούτσικο να βγαίνει στα κανάλια και να εξηγεί τους λόγους του χωρισμού τους.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς -και πάνω από όλα η ίδια- που να διαφωνεί ότι θα μπορούσε να είχε χειριστεί καλύτερα τα πράγματα στην συγκεκριμένη σχέση.
Ότι θα μπορούσε να την είχε μπολιάσει με την ίδια αξιοπρέπεια που έχει επιδείξει σταθερά στην μετέπειτα καριέρα και ζωή της (σ.σ. είναι παντρεμένη με δυο παιδιά).
'Το 2003 σταμάτησα την τηλεόραση γιατί έκανα την οικογένειά και ήθελα να αφοσιωθώ εκεί. Ήθελα, πάνω από όλα, να είμαι μαμά και να είμαι εδώ, και να μην είμαι τουρίστρια στο σπίτι'
Αλλά είναι αχαριστία να ξεχνάμε ότι ήταν ο Ανδρέας που έφερε την Φωτεινή εντός οπτικού μας πεδίου.
Μια γυναίκα που εκπέμπει (ανεξάρτητα με το αν είναι ή όχι) μια λαϊκότητα η οποία είναι συγκρίσιμη μονάχα με αυτή της Τζένης Μπότσης.
Γιατί η Φωτεινή πάντοτε άρεσε στους άνδρες. Ακόμη και αν δεν είχε ποτέ τους κοιλιακούς της Πετρουλάκη ή το ταλέντο να μετατρέπει ένα κόκκινο καναπέ σε αντικείμενο του πόθου με την οποία μοιάζει να γεννήθηκε η Μαστροκώστα.
Εκτός αν θεωρείς τυχαίο το πόσους γνωστούς έχω που στήνονταν να την παρακολουθούσουν όταν έκανε την κλήρωση των τυχερών παιχνιδιών του ΟΠΑΠ. Σαν junkies που θα έβλεπαν τα πάντα προκειμένου να πάρουν την δόση τους.
Παράτησε την τηλεόραση στην σωστή χρονική στιγμή (σ.σ. πέρα από το Χαμογελάτε, την είδαμε στον 'Πρωινό Καφέ', το 'Φωτεινό πρωινό' και το 'Άλλη μια μέρα... Φωτεινή'), έκανε οικογένεια στην σωστή χρονική στιγμή και τώρα, όλα δείχνουν, πως ήρθε η σωστή στιγμή να επιστρέψει.
Ενώ δεν μπορείς παρά να εκτιμήσεις την μεγαλοψυχία μιας γυναίκας που βγήκε πρόσφατα στην Μεσημεριανή Μελέτη λέγοντας 'Δεν χτυπάω τον Ανδρέα τώρα που δεν είναι καλά'.
Αποδεικνύοντας πως η Γεωργαντά διαθέτει χαρακτήρα τεφαρίκι. Και πως είναι ιδανική όχι μόνο για νυν, αλλά και για πρώην.
oneman.gr