Ο πρόλογος που διαβάσατε δεν είναι η γνώμη του High Octane αλλά ο ισχυρισμός της Renault μέσω του δελτίου τύπου της. Και αυτό γιατί ένα μοντέλο όπως το Clio GT δεν μπορεί να συμπληρώσει το κενό ανάμεσα σε δύο εκδόσεις με 90ps (Clio 0.9 TCE) και 200ps (Clio RS).
Βλέπετε, το Renault Clio GT εφοδιάζεται με κινητήρα 1.2 TCe,
ο οποίος αποδίδει 120ps και 19.4 kgm, επομένως χρειάζονται και άλλα
μοντέλα για να συμπληρωθεί αυτό το κενό. Το Renault Clio GT εφοδιάζεται
με κιβώτιο 6 σχέσεων και η μέση κατανάλωσή του
δεν ξεπερνά τα 5.2lt/100km σύμφωνα με την Renault ενώ εκπέμπει 120gr/km
CO2. Όσον αφορά τις επιδόσεις του, για τα 0-100km/h χρειάζεται 8.6sec
ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 199km/h.
Φυσικά, η εμφάνιση του Renault Clio GT
διαφοροποιείται από αυτή τη βασικής έκδοσης κυρίως από τον εμπρός
προφυλακτήρα. Στον πίσω υπάρχει και αεροδυναμικός διαχύτης καθώς και
διπλή απόληξη εξάτμισης. Οι ζάντες του είναι νέου σχεδιασμού 17 ιντσών
και τα ελαστικά του 205/45.
Το Renault Clio GT αναμένεται στην Ελλάδα αρχές του καλοκαιριού.