Χαμένη στα εντυπωσιακά supercars της Γενεύης είναι η ολοκαίνουρια Corvette Stingray Convertible που θεωρητικά έκανε ντεμπούτο μαζί με την coupe έκδοση, στην πράξη όμως, περνά στα αζήτητα, τουλάχιστον σε επίπεδο εντυπώσεων, ανάμεσα στις La Ferrari, Veneno και τα υπόλοιπα supercars της Γενεύης. Η επιλογή της GM να ρίξει όλο το βάρος του marketing στην coupe Stingray, άφησε σε δεύτερη μοίρα την ανοιχτή εκδοχή του αυτοκινήτου, αλλά αυτό δεν αναμένεται να επηρεάσει και πάρα πολύ το αυτοκίνητο, τουλάχιστον εμπορικά.
Σε κάθε περίπτωση, αφενός επειδή μιλάμε για μια Corvette, αφετέρου επειδή μιλάμε για τη συγκεκριμένη που είναι τεχνολογικά και αισθητικά, διαφορετική από τα τετριμμένα και συνεπώς ερεθιστική, η Corvette Stingray Convertible δεν θα μπορούσε να περνά απαρατήρητη.
Το εντυπωσιακό αφού παραμερίσει κανείς το σχεδιασμό και την επιτυχή προσαρμογή των παραδοσιακών αξιών στα δεδομένα της εποχής, είναι ότι ελάχιστα πράγματα αλλάζουν στην ανοιχτή έκδοση σε σχέση με την κλειστή. Ακόμη και το βάρος παραμένει ίδιο καθώς η Corvette Stingray δεν χρειάστηκε επεμβάσεις στο πλαίσιό της ώστε να γίνει πιο στιβαρή. Ήταν ήδη!
Αυτό εξάλλου ήταν και ένα στοιχείο στο οποίο στάθηκαν οι άνθρωποι της GM. Στο ότι δηλαδή τα αυτοκίνητα εξελίχτηκαν μαζί που σημαίνει πως η Convertible έκδοση ήταν στα σχέδια εξ’ αρχής και δεν προέκυψε στην πορεία.
Ίδια ασφαλώς είναι και τα μηχανικά μέρη, που σημαίνει πως η Corvette Stingray Convertible κινείται από τον V8 κινητήρα της GM χωρητικότητας 6.2lt ο οποίος αποδίδει 456ps. Αυτοί συνδυάζονται είτε με το μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων, είτε με το αυτόματο 6 σχέσεων που διαθέτει και paddles στο τιμόνι.
Όσο για την οροφή που είναι υφασμάτινη ο ηλεκτρονικός χειρισμός της θα μπορεί να γίνεται με ταχύτητες μέχρι και 50km/h σε ένα διόλου ευκαταφρόνητο χρόνο ο οποίος όμως δεν ανακοινώθηκε.
highoctane.gr